@TyousT You have come to the conclusion that I like you. That is VERY untrue. I have not developed feelings for you. Anyway, I don't take much interest in boys than girls. It is very rare. I do have a crush on someone outside of this site tho. I don't know why you thought I liked you. I'd rather stay friends than more than that.

TyousT ok phew

EloquentRacer92 Are you my friend then?

Me: *Realises that the other Neymar Jr emote is me on KidzNet*
Neymar Jr: Yep, it happens ;-;

Yusss (I'll post a pic in the morning))

JD2005 IDK what you mean, but I'm a Neymar fan.

Yusss
Shared Post

EloquentRacer92 WHY IS EVERYONE SHARING THIS

Yusss Idk, I was the first to share it and then it escalated.

lunamoonlight I DONT KNOW

SO! My irl BFF turned 8 today! 😜 😜 😜 😜 😜 😜 😜 😜 😜 😜 😜 😜 😜 😜 😜 😜

tacoboi i thought u were older than me lol ive been alive for a decade

KnightStar @Elo I am six years older :-0 And happy birthday to her!!! :DDD

Twentyonepilotsan Happy birthday

EloquentRacer92 @tacoboi nope even im younger but i am almost 9

JD2005 Happy birthday to her :)

Yusss @tacoboi I'm 10.

Yusss @KnightStar *He

Yusss @EloquentRacer92 I'm older than you. Altho you may be older than him.

EloquentRacer92 @Yusss I’m almost 9 and he turned 8 today

EloquentRacer92 I mean yesterday

WHY IS IT THAT 59 OF MY FRIGGING NOTIFICATIONS ARE FROM JD?! (I'm not hating on you)

Yusss Also, JD why have you like 31 things and probably more?

ammyk Same.

tacoboi thats how he gets points he litterally postts nothing

lunamoonlight He is the liker of everything lol

lunamoonlight @tacoboi *figuratively. He's posted before, so not literally.

JD2005 😅

Yusss @lunamoonlight Ikr LOL

Yusss
Shared Post

Queeny We have this hella old truck with these things. I got a workout every time I wanted to roll up the window.

bubblegum Same, both of my parent's veichles had these

lunamoonlight My dad had a cutlass at one point that you had to actually roll the windows up and down. It was relatively easy except in one spot. Inconvient when it starts raining tho lol,

JD2005 IKR?

CoralSophie08 My father used to have an ancient truck, and the windows were exactly like these.

GuitaristKid I like window cranks because you don't have to start the engine to role it down. Although yes, it is hard LOL

lunamoonlight I just don't like them because I've had to roll one up while getting rained on lol.

GemHeart IKR...

JHAMMER2 whenever I am riding in my dad's truck, rolling down the window is easy, but you need some strength to role it up.

JD2005 I can relate.

Yusss @JHAMMER2 Oof

lunamoonlight In my dad's old car, it was relatively easy to roll it up or down, it just sucked the time it rained lol.

Yusss @lunamoonlight I could see that, my mom used to have a Range Rover and it had a window roof. And it was broken and every time it rained the rain came through.

EloquentRacer92 its easy in my dads van

JHAMMER2 @Yusss @lunamoonlight How do you drain it, Like if y'all ever had a bad storm like a hurricane or something?

KnightStar ikr JHAMMER.

lunamoonlight @JHAMMER2 Well, first off if there is a bad storm, you close the dang windows and it ain't a problem. If the storm breaks the windows, you hope you have valid insurance because your car is probably wrecked. If a hurricane comes through, it's probably wrecked lol. Also, there's only been like 1 true hurricane in Iowa lol. And recently we had the derecho, no windows broken. But you probably wouldn't drain it, you would wait for it to air-dry and then replace any parts with water damage or just deal with water-damaged parts.

EloquentRacer92 There’s been no hurricanes or tornadoes here

Yusss
Shared Post

GUYS. DINOSAURS DIDNT GO EXTINCT. THEY JUST USED THE EARTH AS A MASSIVE GRAVEYARD. THEY HAVE TECHNOLOGY BEYOND HUMAN COMPREHENSION AND THAT INFACT PANGEA WASN'T REAL AND THAT THEY HAD DIFFERENT SECTIONS FOR FAMILIES. 100% TRUE. COMPLETELY FACTUAL. :D

lunamoonlight Interesting theory.

EloquentRacer92 Um, that's not true.

GemHeart @Elo it’s a joke hehe

PurpleMochi :0

HarryPotterLover123 Ummmm... sure. Totally.

JD2005 I- 😶

JHAMMER2 You've might of seen a robot dinosaur. The make the robot for movies like Jurassic park and other filmed dinosaur movies.

JHAMMER2 if you knew it was not a robot, I've heard that not all dinos went extinct. By the way i have a theory that dinosaurs did NOT die by the flood. Here is how. If God commanded Noah to put every kind of living creature on the ark, wouldn't that mean dinosaurs? This is complete proof that they didn't die by the flood

Monnnotfound Whoa :o you firgured it out :o they are still alive :D

Monnnotfound Whoa :o you firgured it out :o they are still alive :D

Yusss @Monnotfound Yep!