Is it possible to procrastinate procrastination?
🤔

hkc I think yes

hkc Lol

lunamoonlight The ultimate procrastinator.

hkc you love cats am i right ..

Autumn yesss

hey guys, what's up?

Queeny I'm working on an essay right now, you?

Autumn I woke up late and just starting my day. (it's 11:11 am rn)

hkc i am working on maths ........

HeyitsBabyKiki I’m fighting with my brother :)

I've gotten a Phd in procrastinating.

lunamoonlight Same

KnightStar ME TOO

Scruffypenny XD

Scruffypenny I procrastinate a lot too but its usually with everything but school work.

KnightStar @ScruffyPenny I do everything

Queen157 Me too, call me dr. Procrastinate

InkBoyJay Same ngl

JD2005 Me too.

KnightStar @Queen157 i hope ur not my doctor

Queeny I'm Prof. Procrasinater, how can I help?

What do you all use to take notes?

Scruffypenny pen and pencil?

Scruffypenny omg pen and pencil brain not working anymore is it.

Scruffypenny I have been studying for five hours today for the final test tommorow. I use a pen/pencil and paper to take notes and sometimes use procreate on ipad/ notes tool to draw everything myself. idk, if i putI have been studying for five hours today for the final test tommorow. I use a pen/pencil and paper to take notes and sometimes use procreate on ipad/ notes tool to draw everything myself. idk, if i put down the words and drawings down by hand instead of the keyboard doing it it helps me remember.

lunamoonlight Memo pad.

Queeny My notebook lol. I'm kinda old fashioned but writing stuff down with pen and paper helps me a lot, idk why.

ThatBluePikmin Microsoft Word

Autumn I use Microsoft OneNote. But I write on it more than typing, because writing everything down helps me remember.

JD2005 My notebook.

KnightStar im too cool to take notes

animalcrossing10 Lol

anyone got some tips for arsenal?

SHA1

Autumn No I mean the arsenal game on roblox

How do I do laundry?

Scruffypenny You put the clothes into the washing machine after giving them all a meduim shake/rustle. Close the washing machine door tightly. Then put the soap where it is supposed to go. Like just a little about till the bottle lid is full and pour it into the slot/slots. Then select the mode and start the thing. This is how the washing machines in the Netherlands work, idk if it will be different where you live, I am no washing machine specialist yet.

lunamoonlight Put in the clothes, put in the soap, close the machine, run it, when it is done put it in the dryer, check the lint, and run it, and when it is done fold it.

Autumn Thanks, I'll try to do it today.