Asasmellykid
1,399 Points

I might leave

TyousT dont be another one of those people

Pumpkin Bye.

BTS permission to dance is now hottest song of the day yay repost and I will give you a shoutout

forgxtten isnt it from like 2013

Asasmellykid No

Effort makes you. You’ll regret someday if you don’t try your best now. Don’t think it’s too late but keep working on it. It may take time but there’s nothing that gets worse when you practice. You may get sad, but it’s evidence that you are doing good -Jungkook

JD2005 👍🏻

Momobami Yay! Well done Asa! Jungkook is one of my fave Members....

Nothing lasts forever
You only live once
So live your life
Not any other's lives
Take chances and never regret
Never
Never be late to do
What you wanna do right now
Because at one point of someday
Everything you did
Would be exactly what you will be -RM

Momobami Quoting Rap monster? Smart. But can you find a way to quote Jungkook?

Momobami Lunamoonlight? We're are you?

EloquentRacer92 She left.

I’m gonna be on here for a bit luv y’all bye

Autumn see ya

Make sure you listen to permission to dance 🎤🎵🎼🎶🎧 By BTS

Commando Umm...I understand you like the song and I am happy for you, but...Could you please stop posting about it? This is your 3rd post. But i am not trying to be rude to you. It is just a suggestion. Thanks!

JD2005 @Commando Yeah- agreed. 😅

Pumpkin First amendment they can post about whatever they want.

Commando Actually the firs amendment only pertains to the press. On a private network like this yes they can post about whatever they want HOWEVER KT or KN can take it down with no fear of legal retribution. And if they aren't in America that also does not pertain to them because the first amendment is only in American thing.

forgxtten yo you shouldve posted it just on the 9th bc thats armys birthday

Listen to BTS Permission to dance it is amazing

Momobami No... Butter is better asa.

Omg BTS permission to dance is AMAZING

forgxtten yeah, and it was also released 8 years ago

(Mamma does not like to be equal mamma wants to win)- Sam Puckket